+36 20 260 1838 info@creativeonline.hu

Keresőoptimalizálás – SEO

 

Egy honlap üzemeltetése sok szempontból egy üzlet üzemeltetésére hasonlít. Akkor lehetünk sikeresek, ha az emberek megtalálják nálunk, amit keresnek. Persze ehhez az is elengedhetetlen, hogy tudják, van üzletünk, és az is, hogy hol találnak meg minket. Ebben segít a hatékony SEO azaz keresőoptimalizálás.

Válassz minket, és segítünk ott lenni a Google első oldalán!

 

Keresőoptimalizálás olcsón
Keresőoptimalizálás

Mit jelent a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás (más néven SEO, amely az angol Search Engine Optimization szó rövidített formája) célja, hogy egy adott weboldalt a keresőkben előrébb pozícionáljunk. Ha sikeres a keresőoptimalizálásunk akkor versenytársainkkal hatalmas előnyre teherünk szert. Ingyen hozza az érdeklődőket a drága hirdetések helyett.

Valóban fontos, hogy a weboldal elöl van-e a Google találati lisjátán?

Egy online értékesítő vállalkozás szempontjából ez a lehető legfontosabb! Ha a honlap nincs előkelő helyen a keresőben, az olyan mintha nem is lenne. Az első helyeken megjelenő oldalak akár behozhatatlan előnyre is szert tehetnek, a konkurensekkel szemben.

Kulcsszó kutatás

Mit nyerhetsz egy jól optimalizált honlappal?

Könnyedén, hirdetések nélkül is elérheted leendő vevőidet, ha a vállalkozásod által meghatározott legfontosabb kulcsszavakra megfelelően keresőoptimalizáljuk az oldalad. Ha nem foglalkozol a SEO-val, akkor erről ne is álmodozz. Csak rendkívül drága hirdetésekkel fogsz tudni vásárlókat szerezni. 

Ha a honlapod nem jelenik meg az első találati oldalon, az olyan, mintha bujkálnál a vevőid elől. A statisztikák szerint az emberek 99%-a az első találati oldalról választ. 

 

Keresőoptimalizálás - SEO

Miért a keresőoptimalizálás a legjobb vevőszerző eszköz?

Hosszútávú:  A keresőoptimalizálás egy befektetés, ami hosszú távon is eredményeket hoz. A keresőben a helyezéseid idővel egyre stabilabbak lesznek.

Megbízható: Nem mondja fel holnap a szerződésed, mint egyes hirdetési felületek, nem fog megszűnni. Emellett a felhasználók sokkal jobban szeretik az organikusan megjelenő oldalakat, mint a hirdetéseket. Az organikusan megjelenő oldalak sokkal nagyobb bizalmat keltenek. 

Költséghatékony: Hosszú távon ez a legköltséghatékonyabb marketing eszköz. Rövid távon a hirdetések jobb eredményeket hoznak, de azok rendkívül drágák. A kattintási költség néhány kulcsszónál magyarországon 1000-1500 Ft is lehet, míg a látogató / vásárló arány 3-4%. Ez azt jelenti, hogy 20-40 ezer forintba is kerülhet egy vásárló az adott oldalnak. Itt nyilván a haszon is jelentős, különben senkinek nem érné meg. 

A valódi érdeklődőket éred el: A weboldalad csak azok fogják megtalálni, akik rákeresnek a téged érintő kulcsszavakra, vagyis érdeklődnek az adott téma iránt és nyitottak a vásárlásra, így sokkal magasabb lehet a látogató/vásárló arány.

A keresőoptimalizálás lépései

1. Lépés: Kulcsszavak meghatározása

A SEO (Search Engine Optimization) első és rendkívül fontos lépése az a kulcsszókutatás. Már a kulcsszavak darabszámának meghatározása sem egyértelmű feladat. Hány szót válasszunk? Milyen szinonímákat használjunk? Mi alapján válasszuk ki ezeket? Erre egyértelmű válasz nem adható, mert ez több tényezőből áll össze. A kulcsszavakat nehézségi, vagyis használati szempontból is lehet csoportosítani. Minden szónak van egy használati gyakorisága a neten. Pl. az “olcsó tv” szóra a Google 3,9 Millió találatot ad, az “olcsó tv budapest” szóra már “”csak”” 1,3 millió találat van. Ebből kifolyólag, az utóbbira egyszerűbb felhozni a weboldalt.

2. Lépés : A honlap átalakítása

A Google keresőmotorja nagy részben az oldal tartalma alapján tudja eldönteni, hogy a honlapunkat hova helyezze a listában. A keresőoptimalizálás fontos lépése, hogy az oldalon megjelenő szöveges tartalmakat úgy módosítsuk, hogy ennek megfeleljen. Régebben elegendő volt néhány Meta tag és Title optimalizálás, és máris eredményeket ért el az oldal. Sajnos ma már ennél többre van szükség, mert az algoritmus folyamatosan tanul és folyamatosan fejlesztik. Az átalakítás után néhány héttel, már más lépések nélkül is látszanak az eredmények.

3. Lépés : Bővítés

A meglévő weboldal tartalmán kívül, érdemes bővíteni a szöveges tartalmakat. Itt kétféle megoldás létezhet. Elkészíted te a szövegeket vagy ránk bízod, hogy a lehető legoptimálisabb módon bővítsük honlapod.

4. Lépés : Prémium linképítés

A honlapra mutató linkek mennyisége és minősége is fontos szempont.  Itt leginkább a minőségen van a hangsúly. Felejtsd el a régen használt linkfarmokat. Ezekkel nemhogy előrébb, inkább hátrébb tudod már csak pozícionálni magadat. Érdemes témába vágó linkeket szerezni az oldalhoz. Havi keresőoptimalizálási csomagjaink tartalmazzák ezt a szolgáltatást is! Olyan cikkeket írunk neked, amivel néhány hónap múlva jelentős javulást fogsz elérni a keresőben.

5. Lépés : Weboldal elemzés

A linképítés és szövegek optimalizálásán kívül, fontos a weboldal folyamatos elemzése is, amelyre számos marketing szoftver használható. Ezekkel pontosan tudjuk mérni, hogy a vásárló honnan érkezett az oldalunkra, milyen kulcsszóra keresett rá, amikor felkereste a honlapunkat. Ezzel kideríthetjük azt, hogy pontosan mely kulcsszavakra kell jobban fókuszálni, és hol a legnagyobb a kattintás/vásárlás aránya.

6. Lépés : Arasd le a babérokat

Ha a weboldalad keresőoptimalázálását rendbetettük, emelett folyamatosan karbantartjuk és fejlesztjük, akkor neked csak hátra kell dőlnöd és nem kell azon idegeskedned, hogy hogyan szerezhetsz olcsóbban vásárlókat. Az ugyanakkor tévhit, hogy a keresőoptimalizálás mellett nincs szükség hirdetésekre. Az ideális arány 65-35%. Tehát, a vásárlóid 65% -át organikusan szerezze az oldalad, míg a maradék 35% jöjjön a hirdetésekből.

Bence

Alapító – CreativeOnline

A keresőoptimalizálás minden online vállalkozás megkérdőjelezhetetlen alapköve. Már most is óriási az online piac, így szakértők bevonása nélkül szinte lehetetlen előkelő helyen megjelenni. Képzeld mi fog történni 5-10 év múlva, ha 1,5-2x ennyi cég lesz jelen online, akik szintén a te versenytársaid. Ennyi idő alatt egy cég olyan elképesztő előnyre tehet szert, amit szinte már lehetetlen lesz behozni. Az online piac nem a jövő, hanem a jelen! Minden nappal mások malmára hajtod a vizet, ha te nem vágsz bele MOST!

Havidíjas keresőoptimalizálás árak

Ötleteljünk együtt!

Ingyenes konzultáció

Ötleteljünk együtt! Ha nem tudod pontosan mire van szükséged, hogy beindíthasd online bizniszed, akkor kérj tőlünk ingyenes konzultációt!

Állandó segítség

Segítőkész csapat

A közös projektünk megvalósítása után sem hagyunk egyedül. Számunkra ügyfeleink elégedettsége az első, ezért ha bármikor elakadnál mi segítünk! 

Készen állsz?

Helyezzük online alapokra vállalkozásod!